Continuing English language teacher education - a challenge?: uma entrevista com Vanderlei José Zacchi
DOI:
https://doi.org/10.30681/reps.v5i1.9495Resumo
Vanderlei J. Zacchi is a Doctor in Linguistic Studies and English Literature from the University of Sao Paulo and is a professor of the Department of Letters in Foreign Languages and of the Graduate Program of Letters at the Federal University of Sergipe. He is an adjunct researcher at the Centre for Globalization and Cultural Studies of the University of Manitoba, Canada and vice-coordinator of GT Transculturality, Language and Education of ANPOLL. His areas of interest are English as hegemonic language, teacher education, new literacies and culture and identity. He has published in both national and international journals.
Ana Antônia de Assis-Peterson
Downloads
Downloads
Publicado
Edição
Seção
Licença
Copyright (c) 2022 Revista Eventos Pedagógicos
Este trabalho está licenciado sob uma licença Creative Commons Attribution 4.0 International License.
O conteúdo deste periódico está licenciado sob CC BY-SA 4.0 (Atribuição-Compartilha-Igual 4.0 Internacional)[1]. Esta licença permite que os reutilizadores distribuam, remixem, adaptem e desenvolvam o conteúdo em qualquer meio ou formato, desde que a atribuição seja dada ao criador e que o conteúdo modificado seja licenciado sob termos idênticos. A licença permite o uso comercial.
[1] Para ver uma cópia desta licença, visite: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.pt_BR.